دانلود رایگان ادیوس EDIUS Pro 7.53 + Loader

انتشار : 1395/06/22 بازدید : 18372 دیدگاه : 50

 

erfanmix-edius

 

دانلود نرم افزار ادیوس EDIUS 7.53 + Loader

دانلود رایگان نرم افزار ادیوس Edius 7.53 بهمراه لودر و کیوک تایم آخرین ورژن و سیکوریتی آپدیت پیش نیاز نصب ادیوس و همچنین راهنمای نصب فارسی می باشد.

در این نسخه مشکلات زیادی از قبیل رایت دیسک و … کاملا رفع شده و با نسخه های دیگری متفاوت است. این نسخه بصورت کامل و بدون نقص بوده و لودر آن فعال و کاملا تست شده است.

EDIUS یک نرم افزار حرفه ای و ساخته شده بر اساس فن آوری و خلاقیت جهت میکس و مونتاژ حرفه ای فیلم می باشد.

متعلق به شرکت معروف GrassValley می باشد. EDIUS ساده ترین و سریع ترین نرم افزار میکس و تدوین فیلم ها با میلیون ها کاربر در سراسر جهان می باشد.

نرم افزاری مستقل و فارغ از محدودیت های مرسوم سیستم های تدوین غیرخطی ، تنظیمات نور در EDIUS یکی از مهمترین عواملی است که شرکت سازنده به آن توجه ویژه ای نموده است.

نکته : جهت مشاهده جزییات کامل نسخه 7.53.10 بهمراه لودر 2017 و آموزش ویدیویی و همچنین رفع مشکل Burn to Disc از فروشگاه آنلاین دیدن فرمایید.

 

لینک های مفید سایت :

  • جهت مشاهده سایر محصولات تدوین از بخش فروشگاه اقدام فرمایید…
  • جهت عضویت در کانال تلگرام فروشگاه عرفان میکس از اینجا اقدام فرمایید…
  • جهت مشاهده همه نمونه کارهای ادیوس و پریمیر از اینجا اقدام فرمایید…
  • جهت مشاهده لیست تعرفه همه محصولات و خدمات از اینجا اقدام فرمایید…
  • جهت مشاهده و مطالعه آموزش خرید آنلاین از سایت از اینجا اقدام فرمایید…
  • جهت مشاهده محصولات آموزش حرفه ای ادیوس 8.50 از اینجا اقدام فرمایید…

11لایک
دانلود کنید
دانلود نرم افزار ادیوس Edius 7.53 حجم : 639.2M فرمت : RAR دانلود لودر ادیوس 7.53 به تنهایی حجم : 55.3M فرمت : RAR
  • Saeed

    من قبلا ادیوس 8 داشتم 30 روزش تموم شد پاکش کردم الآن هفت رو نصب کزدم اما این لودر و حتی 7.52 هم اجرا کردم
    هیچ کدوم کار نمیکنه !!!

    • erfanmix

      سلام
      پیشنهاد ما نصب ورژن 7.40 یا ورژن 7.53 می باشد و تا کنون مشکلی نداشته در صورتی که مشکل داشتید با نصب مجدد ویندوز حل خواهد شد. ورژن 7.52 برای اجرای لودر مشکل دارد چنانچه تمایل به استفاده این ورژن هستید تاریخ ویندوز را یکماه یا یکسال عقب ببرید تا لودر بدون مشکل اجرا شود.
      موفق باشید.

  • REFULGENCE

    آیا با ادیوس 7.53 یک پروژه را انجام دادید ؟ یا فقط نصب کردید ؟
    ادیوسی که من نصب کردم هم از اینجا دانلود کردم هم از جای دیگه مشکلی که هست بعد از اتمام پروژه و زدن دکمه burn to disk هیچ سکانسی برای رایت وجود نداره و هنگامی که می خواهید add sequence را برای اضافه کردن سکانس بزنید ادیوس هنگ می کنه … من این مشکل را فقط با این نسخه داشتم … نسخه های قبلی به خوبی کار می کرد . چک کنید ببینید شما هم این مشکل را با این نسخه دارید یا نه اگر ندارید راهنمایی بفرمائید. با تشکر

    • erfanmix

      سلام
      دوست عزیز پروژه های جدید ما با ورژن 7.53 طراحی شده و فقط بخش رایت دیسک در این ورژن مشکل داره و انشالله بزودی رفع خواهد شد . ضمنا شما میتوانید در کنار این ورژن ، ادیوس 6.08 رو نصب کنید و برای موارد رایت از آن استفاده کنید . نحوه نصب دو ورژن در کنار مهم : اول ادیوس 7 و سپس ادیوس 6 را نصب بفرمایید تا مشکلی نداشته باشید. چنانچه مشکل یا سوالی دارید از طریق بخش تماس با ما ، با واحد ” پشتیبانی ” در ارتباط باشید تا راهنمایی نمایند.
      موفق و سربلند باشید

  • میلاد بهمنیار

    سلام ادیوس رو وقتی نصب میکنم صدا نداره خود برنامه فقط تمام قسمت ها صد داره فقط ادیوس نداره
    تو قسمت opne volume mixer هم اصلا نیست نرم افزارادیوس
    درایور سیستم هم اپدیت کرم نیست که نیست
    آیا شما اطلاعاتی ندارین در این مورد

    • erfanmix

      سلام
      سیستم خودتون رو بررسی کنید در صورتی که نتیجه نگرفتید با واحد پشتیبانی در بخش تماس با ما در ارتباط باشید.
      موفق باشید

  • حامد شریعتی

    با سلام
    من قبلا با ادیوس 7.53 کار می‌کردم. دو روزی میشه ویندوز 7 آپدیت 2016 رو نصب کردم. وقتی فایل نصب ادیوس 7.53 رو اجرا می‌کنم، بعد از اکسترکت کردن پیغام می‌ده که باید دو تا فایل آپدیت رو نصب کنید. وقتی فایل‌های آپدیت رو می‌خوام نصب کنم، پیغام میده که این فایل‌ها اکنون در ویندوز نصب هست. نمی‌دونم پس چرا با وجود اینکه فایل‌های آپدیت مورد نیاز ادیوس نصب هست، اما ادیوس نصب نمیشه. لطفا راهنمایی بفرمایید چی کار کنم؟

    • erfanmix

      سلام
      به موارد زیر توجه و بررسی نمایید

      1- ویندوز 7 باید 64 بیتی باشه
      2- کیوک تایم اخرین ورژن نصب نمایید

      باتشکر

  • مسعود صفری

    سلام وعرض ادب وتشکر ازسایت یسیار خوبتون باتوجه به اینکه اهنگ جزنیازهای اولیه هر ادیتور هست اگه محبت کنید ومجموعه اهنگ های به روزمناسب هر سکانسی را برای ادیتورها فراهم کنید فکر می کنم استقبال خوبی صورت خواهد گرفت امیدوارم که موفق باشید

    • erfanmix

      سلام

      دسایت امکان قرار دادن موزیک بدلایلی وجود نداره ولی میشه در کانال تلگرام ما عضو بشید و استفاده نماید
      کانال رسمی عرفان میکس در تلگرام
      موفق باشید

  • حمید کریمی

    خسته نباشین. من هم مشکل آقای حامد شریعتی رو دارم. یعنی پیغام دو فایل رو می ده اما اون دوتا رو نصب کردم ولی باز هم ادیوس پیغام درخواست نصب دو فایل آپدیت رو می ده. ویندوز 7 من 64 بیتی هست و کوییک تایم خودتون رو هم نصب کردم.. چه باید کرد قربان؟

    • erfanmix

      سلام
      مراحل زیر رو دنبال کنید :

      1-ویندوز باید سرویس پک 1 یولتیمت 64 بیتی باشه
      2- به کنترل پنل برید به آدرس Control Panel\All Control Panel Items\Windows Update\Change settings سپس تیک Allow All User to install updates رو فعال کنید یعنی تیک دار باشه
      3- سپس دو آپدیت رو نصب و بعد از نصب هر کدام حتما ریستارت کنید.

      موفق باشید

  • حامد شریعتی

    با سلام و تشکر از اینکه به سؤالات کاربران پاسخ می‌دین.
    من مراحلی رو که بابت نصب ادیوس 7.53 گفتین، انجام دادم اما مشکل اینه که اصلا فایل آپدیت نصب نمیشه و وقتی روی فایل آپدیت کلیک می‌کنم تا نصب بشه پیغام میده که این فایل آپدیت اخیرا روی این کامپیوتر نصب شده است. لطفا اول خودتون این روش‌هایی که می‌گین، امتحان کنید بعد از اینکه تست جواب داد، بگین چی کار کنم.
    با تشکر

    • erfanmix

      سلام
      کلیه موارد تست شده بزرگوار ضمنا اگر پیغام نصب از قبل داده شده یعنی اینکه نصب دارید و نیازی به نصب مجدد نیست ضمنا در ویندوزهای 7.8.10 بدون مشکل این آپدیت ها تست شده و سایر کاربران همانند شما از اینجا دانلود و استفاده کردند.
      نکته: شما مستقیما بعد از نصب کیوک تایم سپس نصب ادیوس اقدام فرمایید در صورت مشاهده هر گونه پیغام لطفا عکس بگیرید و در اینجا ارسال کنید.
      موفق باشید

  • حامد شریعتی

    با سلام و خسته نباشید.
    آیا مشکل Burn to disk در نسخه 7.53 ادیوس حل شده؟ من یک بار وارد این بخش از ادیوس شدم یعنی گزینه رایت دیسک و بعد از چند ثانیه صفحه ارور آبی رنک ویندوز اومد. و یک بار دیگه هم که یک فایل تصویری رو وارد تایم لاین کردم، باز هم صفحه خطای آبی رنگ ویندوز اومد. نمی‌دونم علتش چی بود. تا حالا چنین مشکلی رو نداشتم. در ضمن آیا میشه نسخه‌های 7.40 و 7.53 ادیوس رو کنار هم نصب کرد؟
    با تشکر

    • erfanmix

      سلام
      بله مشکل در این نسخه کاملا حل شده و تقویت شده در نسخه 7.53.10 و از نظر سرعت و کارایی پیشرفت داشته و این نسخه در یک پکیج بهمراه لودر 2017 و کیوک تایم و آپدیت های ویندوزی و آموزش فارسی نصب که توسط ما تهیه شده را میتونید بصورت خرید دانلودی تهیه نمایید برای کسب اطلاع بیشتر با شماره 09165004525 یا ایدی تلگرام @erfanmix با بنده در تماس باشید.
      این دو نسخه ورژن 7 نمیشه در کنار هم باشن ولی ادیوس 7 و 6 میشه براحتی نصب کرد . اون پیغام آبی رنگ که عرض کردید احتمالا ویندوزی هست و حتما عکس از پیغام رو ارسال کنید ولی احتمال زیاد با نصب نسخه جدید ادیوس این مشکل حل بشه
      موفق باشید

  • حامد شریعتیاد

    با سلام و تشکر از اینکه به سؤالات سریع جواب می‌دین.
    با توجه به اینکه فرمودین مشکل رایت در این نسخه 7.53.10 کاملا حل شده پس دیگه نیازی به نصب نسخه 6.8 در کنار این نسخه نیست. در ضمن من همین نسخه رو که شما فرمودین قبلا از سایت دیگه دانلود کردم و لودرش هم دائمی هست و نیازی به تغییر تاریخ سیستم نداره. مشکل دو فایل آپدیت هم خود ادیوس تو راهنمای نصبش گفته که چه کار باید کرد. من طبق راهنمایی ادیوس عمل کردم و مشکلم حل شد.
    در ضمن یک درخواست داشتم بابت این پروژه‌های ادیوس که به صورت رایگان گذاشتین، نحوه استفاده‌شونو به صورت فایل تصویری آموزش بدین، خیلی ممنون می‌شم. چون خیلی نیاز دارم که به صورت کاربردی نحوه ساخت اینگونه کلیپ‌ها رو ببینم.
    با تشکر از سایت خوبتون.

    • erfanmix

      سلام
      وقت بخیر … بله در این نسخه 7.53.10 کاملا حل شده و ادیوس 6.8 در صورت تمایل میتونید نصب کنید
      پروژه های آماده نیازی به راهنمای کامل نیست چون بصورت سه سکانس تنظیم شده که شما فقط کافیه در سکانس فیلم اصلی طبق نشانه و مارک ها فیلم خود را بچینید و ازسکانس خروجی ، خروجی بگیرید . برای پروژه های عکس هم کافیه در پوشه photo عکسهای خودتون رو با نامگذاری ما جایگزین کنید … در صورت نیاز به یادگیری ساخت کلیپ دارید میتونید در تلگرام با ایدی @erfanmix وصل بشید تا بصورت آنلاین آموزش داده شود.
      موفق و سربلند باشید

  • مهران

    سلام خسته نباشید ورژن ادیوس چنده؟

    • erfanmix

      سلام
      ورژن ادیوس 7.53 سا 2016 هست زرگوار . چنانچه نیاز ب 2017 با لودر جدید دارید با بنده در تلگرام @erfanmix در تماس باشید.
      موفق باشید

  • مهران

    سلام ادیوس روی چه ویندوزی کار میکنه و چند بیت باید باشه ؟

    • erfanmix

      سلام
      ادیوس 7 بر روی ویندوزهای 7 و 8 و 10 قابل نصب و حتما باید 64 بیت باشه . ضمنا اگر از وینز 7 اسسده میکنید حتما نسخه یولتیمیت سرویس پک 1 را نصب نمایید.
      موفق باشید

  • مسعود صفری

    بازهم سلام وعرض ادب
    من mgic bulet نصب کردم توی ادیوس هم اضافه کردم ولی بعضی افکتها مثل looks یا mojo روی فیلم در تایم لاین قرار میکیره ولی اعمال نمیشه یعنی هیچ تغییر خاصی روی فیلم اعمال نمیکنه

    • erfanmix

      سلام
      مشکلی مشاهده نشده و به خوبی عمل میکنه مشکل خود را در جای دیگر جستجو کنید.
      موفق باشید

  • امیر

    سلام خسته نباشید ویندوز من 8.1 64 بیتی هس
    نمیدونم چرا این قسمت – 4-erfanmix-Security Update for Windows 10 for x64
    رو در اموزش نصب گفته لازمه
    ولی فقط برای ویندوز 10 گویا چون در ویندوز 8.1 جواب نمیده
    خوب با این تفاسیر ایا بدون نصب این فایل ها نرم افزار درست کار میکنه
    ممنون میشم جواب بدین

  • radmehr

    با سلام. بنده Grass Valley Edius Pro 7.53 Build 010 رو دانلود کردم و همه مراحل نصب را ب درستی نصب و انجام دادم اما هنگامی ک میخام اجراش کنم این پیغامو میده.
    —————————
    EDIUS
    —————————
    Activation failed.
    The licensing service is not installed.(Error code : 10014.0.0)

    خواهش میکنم پاسخ بدید و مشکل بنده را حل کنید بسیار این برنامه ببرام ضروری هست

    • erfanmix

      سلام
      مجددا لودر رو نصب کنید یا اینکه اگر جوابی نگرفتید مشکل در نصب نرم افزار دارید و همینطور تاریخ ویندوز باید 2016 باشد اگر از بخش رایگان دانلود کرده باشید
      موفق باشید

  • طاعتی

    سلام بنده ادیوس 7.53 رو بر روی ویندوز 10 نصب کردم همه چی خوبه فقط هر فایل صوتی یا تصویری رو که وارد برنامه میکنم در حال پخش کردن هیچ صدایی نداره
    هر کاری میکنم مشکل حل نمیشه
    کوییک تایم هم آپدیت کردم
    گرافیک رو هم آپدیت کردم
    توی اینترنت هم گشتم هیچی پیدا نکردم
    کلافه شدم به مولا

    • erfanmix

      با سلام
      لطفا در تلگرام در ارتباط باشید تا رفع مشکل نماییم
      شماره تلگرام بنده 09165004525

      موفق باشید

  • amir

    سلام من ادیوس ورژن 8 نصب کردم و مشکلی که باهاش دارم اینه که لایسنسش 30 روزس و مشکل دوم اینکه هر سری میخوام وارد برنامه بشم باید به اینترنت وصل باشم .
    ورژنی از ادیوس هست که این مشکلات رو نداشته باشه.
    ممنون از سایت خوبتون.

    • erfanmix

      سلام
      ادیوس8 بصورت سی روزه هست و لازمه اجرا شدن باید به اینترنت وصل باشید چنانچه ورژن کامل و بدون دردسر و تست شده نیاز دارید در صورت تمایل میتوانید این نسخه رو بهمراه راهنمای ویدیویی فارسی و … دریافت نماید. لطفا بر روی لینک زیر کلیک کنید
      ((( دانلود ادیوس 7.53 ورژن 2017 )))
      موفق باشید

  • maryam

    سلام. من ویندوز 10 رو pc دارم. ولی ادیوس رو با هر ورژنی نصب کردم امکان نصبش نیست. ورژن 7.40 رو هم از سایت شما دانلود کردم ولی بازم نشد .تعجیلا ممنون میشم راهنماییم کنید

    • erfanmix

      سلام
      ممکن است نیاز به نصب اپدیت های ویندوز باشد که در بسته قرار داده شده که اول آنها را نصب کنید + نصب کیوک تایم
      راه دوم ممکن است سیستم شما اینتل نباشد اگر مطمن هستید که اینتل است روش اول رو تست فرمایید
      موفق باشید

  • danial

    سلام خسته نباشید ببخشید من ادیوسو نصب میکنم ولی وقتی میخوام اجراش کنم روی starting گیر میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید

    • erfanmix

      سلام
      این مورد بستگی به عدم نصب حیح لودر یا نیاز به تغییر تاریخ ویندوز یا عدم نصب صحیح ادیوس می باشد.
      این موارد رو بررسی کنید
      موفق باشید

  • طاهره علیزاده

    با سلام. بنده Grass Valley Edius Pro 7.53 Build 010 رو دانلود کردم و همه مراحل نصب را ب درستی نصب و انجام دادم اما خروجی گرفتن پیغام رپورت سیستم میده و هنگ میکنه که باید ببندمش. دوستان با نصب 7.53.10 مشکلشون حل شد؟اما من روی 7.53.10 این مشکل رو پیدا کردم.ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • erfanmix

      سلام
      از نسخه ادیوس 7.53.10 ورژن 2017 استفاده کنید و در بخش فروشگاه قسمت فایل گرافیکی موجود است که بهمراه راهنمای ویدیویی فارسی و کلیه مخلفات در بسته قرار داده شده که بدون هیچ مشکلی نصب و قابل استفاده می باشد.
      موفق باشید

  • علی

    سلام.من edius 7.53 رو تو ویندوز 64،10بیتی نصب کردم.آخرین نسخه ی Quick time هم دارم.سیستممم اینتله.زمانی که روی لودر ادیوس کیلیک میکنم هیچی بالا نمیاد.

    • erfanmix

      سلام
      راهنمای نصب صحیح : لودر رو پاک و مجدد نصب کنید ضمنا برای نصب باید روی فایل نصب کلیک راست کرده و گزینه Ran as Administrator را انتخاب کنید و همینطور در حین نصب آنتی ویروس را غیر فعال کنید
      مشکل عدم اجرا : چنانچه از سایت ما بصورت رایگان دانلود کردید باید تاریخ ویندوز را به 2016 تغییر دهید تا لودر اجرا شود در صورت تمایل می توانید از ((( فروشگاه نسخه ادیوس 2017 ))) را خریداری کنید که مشکل برگشت تاریخ ویندوز نداشته باشید.
      موفق و سربلند باشید.

  • علی

    سلام.تاریخ ویندوز من 2016هست.نرم افزارو از سایت soft98.ir دانلود کردم.کارایی که گفتید رو انجام دادم ولی باز برنامه ادیوس بالا نمیادو با زدن run as administrator سیستم هنگ میکنه وبا ctrl،shift،delet به حالت عادی بر میگرده.خواهش میکنم کمکم کنین.

    • erfanmix

      سلام
      تاریخ رو مجددا به سالهای دیگر تغییر بدید شاید درست بشه ضمنا از سایت سافت 98 دانلد کردید نمیدونم سالم هست یا نه اگر از سایت ما دانلود میکردید میتونستم درست راهنمایی کنم چون لودر باید سالم باشه تا عمل کنه در غیر اینصورت مشکلی نمیبنم
      موفق باشید

  • علی

    ببخشید.تاریخ ویندوزو چطوری عقب ببرم؟دقیق توضیح بدین.

    • erfanmix

      سلام
      کنار ساعت روی تاریخ کلیک کنید و ویرایش رو انجام دهید
      موفق باشید

  • سیما افشار

    سلام من از مشتریاتون هستم جناب و همیشه از محصولاتتون رلضی بودم .ی سوال داشتم ادیوس شیش در کنار 8.53نصب میشه ؟ممنون میشم جوابمو بدین مرسی از سایت خوبتون

    • erfanmix

      سلام

      بله نصب میشه . البته اگر از ویندوز ۷ استفاده میکنید و طریقه نصب از بالا به پایین هست یعنی اول ادیوس ۸ بعد ادیوس ۶ … چنانچه از ویندوز ۸ یا ۱۰ استفاده میکنید متاسفانه ادیوس ۶ رو ساپورت نمیکنن

      ایدی بنده در تلگرام جهت هر گونه سوال @erfanmix
      از اینکه سایت ما را دنبال میکنید از شما سپاسگذاریم.
      موفق و سربلند باشید

  • محمد نوبخت

    کدوم نسخه ادیوس برای ویندوز 7 بهتره

    • erfanmix

      سلام
      پیشنهاد ما ورژن ادیوس 8.53 هست به دلایل زیادی

  • editor

    سلام پسوورد زیپ چی هست دانلود کردم ولی پسورد میخواد آدرس سایت رو هم بهش میدم قبول نمیکنه

    • عرفان میکس

      سلام
      پسورد نیازی نداره بزرگوار
      برنامه winrar رو بروزرسانی کنید حل خواهد شد
      در صورت نیاز به پشتیبانی در تلگرام 09165004525
      موفق و سربلند باشید

ارسال دیدگاه