درباره فونت عروسی بیشتر بدانیم !!!

انتشار : 1401/02/04 بازدید : 1220 دیدگاه : 0

درباره فونت عروسی Font Wedding بیشتر بدانیم !!!

درباره فونت عروسی فارسی و انگلیسی بیشتر بدانیم !!!

در گذشته، زمانی که تکنولوژی به تکامل دست نیافته بود و تایپوگرافی به مفهوم امروزی وجود نداشت، افراد مجبور بودند با دست خط خود مطالب را بنویسند. به دلیل این که دستخط ها با یک دیگر متفاوت بود، بسیاری از مردم دچار مشکل می شدند، یا حتی نمی توانستند متن را به خوبی بخوانند. اما امروزه با گسترش صنعت چاپ و وجود تکنولوژی های متعدد، این مشکلات حل شده است.

مهم نیست چه کسی با چه دستخطی مطالب را می نویسد، تمامی مطالب و مقالات مورد نظر با یک خروجی یکسان تحت یک استاندارد خاص که به آن فونت (FONT) نیز می گویند، چاپ می شوند.

 

  1. مشاهده مجموعه فونت های زیبای فارسی کلیک کنید…

  2. مشاهده مجموعه فونت های زیبای انگلیسی کلیک کنید…

 

فونت Font Wedding چیست؟

به مجموعه حروف‌ هایی که با رابطه‌ های گرافیکی تصویر نوشتاری یک زبان را نشان می‌دهند در زبان انگلیسی یا فارسی فونت گفته می‌شود.

در زبان فارسی کلمه قلم به جای فونت استفاده می‌شود. اما در بین افرادی که با رایانه کار می‌کنند بیشتر از کلمه انگلیسی فونت به جای قلم استفاده می‌گردد.

فونت فارسی یا انگلیسی اصلی ترین ابزار برای طراحی کلیپ و تدوین فیلم عروسی است.

برای طراحی یک پروژه آماده ادیوس یا پریمیر مورد پسند و زیبا نیاز به ابزار های مختلفی داریم که یکی از مهمترین آنها فونت است.

فونت ها، باعث زیبا دیده شدن طراحی پروژه شما می شوند. طراحان میتوانند با توجه به نیاز، از این فونت ها در طراحی های خود استفاده کنند.

 

از چه فونت هایی برای طراحی کلیپ استفاده کنیم؟

  • سر تیتر : برای سر تیتر ها از فونت های فارسی یا انگلیسی تیتر و یا هما استفاده کنید. همچنان متن خود را (Bold) کنید تا سر تیتر شما مشخص شود.
  • بدنه متن : بهتر است از فونت های فارسی یا انگلیسی استفاده کنید. بهترین فونت ها، نازنین، میترا، یاقوت، لوتوس و زر هستند.
  • متن های تحت وب : فونت های یکان و ایران سنس جزئی از محبوب ترین فونت های فارسی می باشند که عده زیادی از کاربران از آن ها استفاده می‌کنند.

 

ادیوس 9.55 یا ادیوس X کدام بهتر است!؟ مقاله را مطالعه بفرمایید کلیک کنید…

مشاهده و خرید لایسنس رسمی نرم افزار ادیوس 10 بصورت آفلاین کلیک کنید…


2لایک
ارسال دیدگاه