عکاسی و فیلمبرداری فرمالیته عروسی

انتشار : 1399/02/10 بازدید : 1791 دیدگاه : 0

آشنایی با عکاسی و فیلمبرداری فرمالیته عروسی

فرمالیته عروسی Wedding Formalities مراسمی است که به صورت ظاهر سازی انجام می شود. در واقع فرمالیته عروسی به معنای ظاهر سازی و تشریفات می باشد. عروس و داماد برای آنکه در روز عروسی با استرس و اضطراب کمتری مواجه شوند از فرمالیته عروسی استفاده می کنند. کلیپ فرمالیته عروسی در روزی قبل از مراسم عروسی انجام می شود بهتر است یک ماه قبل از عروسی باشد تا فرصت خوبی برای برطرف کردن نقاط ضعف شما باشد.

 

تفاوت مهم کلیپ فرمالیته و کلیپ اسپرت !

کلیپ فرمالیته عروسی کمی متفاوت تر از کلیپ اسپرت عروس و داماد می باشد. در اسپرت عروس و داماد از لباس های اسپرت استفاده می‌شود و موضوع کلیپ مقداری با ریتم ، انرژی و جنب و جوش همراه است. اما در کلیپ فرمالیته عروسی معمولا از تصویر های لایت و عاشقانه استفاده می شود و موضوع کاملا احساسی تر از اسپرت می باشد. در کلیپ فرمالیته سناریو و فیلم نامه حرف اول را می زند و کلیپ بر اساس سناریوی از پیش تعیین شده می باشد.

 

تفاوت مهم کلیپ فرمالیته و کلیپ اسپرت !

 

لوکیشن های عمومی و خصوصی فرمالیته

برای اینکه فرمالیته جذاب تری داشته باشید می توانید از لوکیشن های رویایی و زیبا برای تصویربرداری استفاده کنید. برای آنان که نمی خواهند برای فرمالیته زمان و توان بیشتری صرف کنند می توانند در باغ های مناسب تصویربرداری داشته باشند. در اکثر نقاط ایران لوکیشن های خوبی برای فرمالیته وجود دارند، از شمال کشور و طبیعت بکر آن گرفته تا مرکز ایران و کویر زیبا و آرام و حتی جزیره های جنوبی کشور که تنگه های بسیار زیبا با آب های روان ، کلیپ شما را زیباتر خواهد کرد.

 

چرا کلیپ فرمالیته عروسی یا پیش کاری بگیریم ؟

علت انجام کلیپ فرمالیته عروسی به این معناست که شما مراسم روز عروسی را در روز فرمالیته عروسی شبیه سازی خواهید کرد تا هم تمرین این روز را کرده باشید هم نقاط ضعف و قوت خود را بشناسید. اهمیت کلیپ فرمالیته عروسی این است که به شما کمک می کند تا آرایش و مدل لباس خود را تست کنید در واقع فرمالیته عروس باعث می شود تا شما بهترین روز خود را با لذت بیشتری تجربه کنید.

 

 

لینک های مرتبط :

✅ برای مشاهده آنلاین نمونه کلیپ حرفه ای عرفان میکس از بخش نمونه کارها اقدام کنید.

✅ برای خرید آنلاین کرک معتبر نسخه ZG ادیوس پرو 9.52 خرید کرک ادیوس 9.52 اقدام نمایید.

✅ برای خرید آنلاین کرک معتبر نسخه EM ادیوس پرو 8.53 خرید کرک ادیوس 8.53 اقدام نمایید.

✅ جهت مشاهده و خرید سایر محصولات میکس و مونتاژ حرفه ای از بخش فروشگاه اقدام فرمایید

✅ جهت مشاهده و خرید آموزش ادیوس 8.50 بصورت پک یا تکی بخش آموزش مراجعه نمایید.

 

 

پیج رسمی عرفان میکس در انیستاگرام پیج انیستاگرام کانــال تلـگرام کانال رسمی فروشگاه عرفان میکس در تلگرام


1لایک
ارسال دیدگاه