دانلود رایگان پلاگین Video Copilot Orb

انتشار : 1397/07/01 بازدید : 3198 دیدگاه : 0

دانلود رایگان پلاگین Video Copilot Orb

 

دانلود رایگان پلاگین Video Copilot Orb

پلاگین قدرتمند و محبوب Video Copilot Orb جهت ایجاد های کره های سه بعدی حرفه ای ، شیدرهای فیزیکال Bump Mapping ، نصب آسان و سریع ، قابل اجرا بر روی افتر افکت نسخه های CS6/CC به بالا ویژه سیستم عامل ویندوز و مک می باشد.

سایت VideoCopilot پلاگینی به نام ORB منتشر کرده است که با کمک آن می توانید ساخت کره زمین را به صورت حرفه ای انجام دهید. فقط کافیست تکسچرهای مخصوص زمین را در افترافکت وارد کنید و سپس با کمک پلاگین CC Sphere آن را تبدیل به زمین گرد کنید. اما این پلاگین اصلا حرفه ای نیست و قابلیت های خوبی ندارد. پلاگین ORB این کار را به صورت حرفه ای برای شما انجام می دهد و شما می توانید افکت های مختلفی را به آن اضافه کنید. مانند تنظیم Bump برای برجسنگی, تنظیمات UV برای تنظیمات تکسچر و …

پلاگین افترافکت ORB ابزار ساخت سیارات و اجسام کروی سه بعدی در افترافکت است و امکانات فوق العاده قدرتمندی را برای این منظور در اختیار قرار می دهد. میتوانید تکسچر واقعگرایانه با کیفیت عالی برای سیاره ایجاد کنید، بازتاب محیطی به آن اضافه کنید، تنظیمات پیشرفته UV را تغییر دهید و محوی حرکت به آن اعمال کنید. سیستم ایلومینیشن پیشرفته همراه با امکان ماسک کردن سایه و کار با نورهای افترافکت است. میتوانید زمینه ی ۳۶۰ درجه و یکپارچه ای از ستارگان ایجاد کنید. همینطور میتوانید با اعمال bump map با جزییات بسیار بالا به سطح آن عمق بیشتری بدهید. سرعت اجرای این پلاگین بالاست و میتوانید در نسخه CC 2014 و بالاتر افترافکت استفاده کنید.


5لایک
دانلود کنید
دانلود پلاگین Video Copilot Orb حجم : 5.17M فرمت : RAR / رمز فایل : ErfanMix.com
ارسال دیدگاه