دانلود رایگان کدک ادیوس Codec HQX

انتشار : 1397/04/30 بازدید : 3517 دیدگاه : 0

 

دانلود رایگان کدک Grass Valley Codec HQX

کدک Grass Valley Codec Option 8.5 را برای Edius 8-9 با استفاده از این Codec Pack شما قادر به کار با کدک HQX با کیفیت بالا، و همچنین رمزگشایی و رمزگذاری ویدیو خود خواهید بود. کدک HQX پشتیبانی از عمق رنگ 8 و 10 بیتی، کانال آلفا و رزولوشن 4K (SD، HD، 2K، و حتی هر فرمت مانند: به طور مثال 120×540) می کند.

این کدک قابل نصب بر روی نرم افزار ادیوس 8 و 9 و نصب آن بسیار ساده می باشد این محصول شرکت Grass Valley بوده و به تدوینگران حرفه ای پیشنهاد میشود و بصورت رایگان در دسترس تدوین کاران گرامی جهت دانلود قرار گرفته است.

عرفان میکس با ارائه و معرفی جدیدترین پلاگین های میکس و مونتاژ نرم افزار حرفه ای ادیوس و سایر نرم افزارها (ویندوز و مک) شما را در عرصه تدوین بهتر یاری می نماید هم اکنون میتوانید بروزترین پلاگین و پریست های ادیوس و پریمیر و افترافکت را از فروشگاه پلاگین عرفان میکس بصورت دانلودی دریافت نمایید.

EDIUS یک نرم افزار حرفه ای و ساخته شده بر اساس فن آوری و خلاقیت جهت میکس و مونتاژ حرفه ای فیلم می باشد و متعلق به شرکت معروف GrassValley می باشد. EDIUS ساده ترین و سریع ترین نرم افزار میکس و تدوین فیلم ها با میلیون ها کاربر در سراسر جهان می باشد. نرم افزاری مستقل و فارغ از محدودیت های مرسوم سیستم های تدوین غیرخطی ، تنظیمات نور در EDIUS یکی از مهمترین عواملی است که شرکت سازنده به آن توجه ویژه ای نموده است.


5لایک
دانلود کنید
دانلود کدک Grass Valley Codec HQX حجم : 38.3M فرمت : RAR
ارسال دیدگاه